Doobjednávka papírnických potřeb

300x300-violet.png

Nedávno jsem v práci dostala pokyn doobjednat papírnické potřeby do kanceláře, včetně psacích potřeb, náplně do tiskárny a také nových razítek . Majitel firmy totiž měnil sídlo firmy a i proto bylo nutné vyhotovit je zcela nová. Oslovila jsem tedy firmu, která s námi spolupracovala i dříve, s požadavkem na objednávku 50ks nových s aktuální adresou naší firmy.

Technologický pokrok i u kancelářského zboží

V průběhu objednávky jsem žasla, jakých možností lze využít u tohoto malého, avšak potřebného produktu v kanceláři. Dnes se nevyrábí pouze klasický tvar razítek, ale je možno vyrobit je i do kapsy, vypadající jako flash disk nebo je zabudovat na horní část propisovací tužky a ihned po podpisu je tak otisknout. Navíc se posunuli i možnosti umístěného textu, zde se meze opravdu nekladou a je možno na ně umístit i fotografie. Teoreticky tak v naší kanceláři může mít každý u svého jména vytištěnou i svou fotografii.

Vesel
</div>


            <div class=
Doobjednávka papírnických potřeb
4 (80%)1